Teamarbete…

Hej alla! Ursäkta min frånvaro! Det har än en gång varit ganska mycket att göra…Nästan alla löv har blåst ner och några centimeter snö har också anlänt så nu känns det nästan som en kombination av höst, vinter och vår då solen fortfarande kan vara ganska varm… 🙂 Spårsnö är aldrig fel och det har såklart blivit en del jakt i det och på barmark också då snön inte hunnit komma riktigt överallt! 🙂

Att äga och jaga med hund är ju mer eller mindre alltid ett teamarbete, ja att ha barn är ju också det och nu har jag också haft den stora och roliga möjligheten att ingå i ett annat team…ett fantastiskt bloggteam där flera jägarinnor delar med sig av erfarenheter, tips och inspiration…

cropped-cropped-Header15

Jag kommer nu inledningsvis att lägga all min bloggenergi där så ni hänger väl med?!?  Här hittar ni bloggen! Nordic Women Hunting finns också på facebook och på instagram… 🙂

Jag avslutar med lite jaktbilder och mer om det kan ni alltså läsa på www.nordicwhunting.com.

Jag, Edde och Norma

Norma och hare

Edde grillar korv

 

Tusen tack till alla som hängt med här! ❤ Jag hoppas ni fortsätter hänga med mig och de andra på Nordic Women Hunting så får vi se vad framtiden har att bjuda på! 😀

Categories: Barn, Hund, Jakt | 4 kommentarer

Inläggsnavigering

4 thoughts on “Teamarbete…

  1. Kul att du är med på nordicwhunter, det är en djäkligt läsvärd blogg. Men jag tycker absolut att du skall dubbelposta i så fall. Dvs kör samma blogpost här och på den andra bloggen. Du når nog flest läsare på det viset (om det är något du vill).

    • Tusen tack Älgflugornas herre! Ska bli väldigt kul att medverka där! 🙂 Jag tror att jag börjar med att köra enbart där så får vi se vad jag hinner och klarar av… 🙂

  2. Vilken mysig blogg och vilket härligt liv ni lever! Är själv en riktig naturtjej med familj, mest fiske som gäller här men även svamp och bär och att bara få vara ute å njuta av allt skogen har att erbjuda. Jakt har vi inte hunnit ge oss in i än även fast studieböckerna finns hemma, men det lockar såklart!
    Hoppas du fortsätter blogga för jag kommer garanterat kika tillbaka 😀

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

