Lydnad och förkylning…

Har varit förkyld ovanligt mycket och länge…jag brukar annars vara väldigt förskonad men nu är det tredje dygnet med huvdvärk och feber och två dygn utan minsta tillstymmelse till lukt- och smaksinne 😦 Otroligt trist men jag ska inte klaga, det finns många, många som har det värre…Jag hoppas att helgen och en massa frisk, vintrig skogsluft ska göra susen:-)

Jag ryckte i alla fall upp mig en stund för att laga middag och köra lite lydnad med hundarna, jag hade korv som belöning vilket gjorde bägge hundarna och människovalpen mycket samarbetsvilliga 🙂

Categories: Hemma, Hund | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Lydnad och förkylning…

  1. Mia

    =)

  2. O, vad roligt att du hittade min sida och att Ni dessutom blir inspirerade av den! Det är klart att du får länka från din sida till min! Vilken härlig bild =) Hoppas pojken fick nåt annat än hundgodis =) Har själv haft huvudvärk =( Skall lägga Eran sida från min. Den ligger snart under ”om mig”. Klappa vovven och jag hoppas att vi ses till hösten eller på utställningarna. Kramar! http://www.nogg.se/fjellripa

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

